Te-adventskalender

Jag är riktigt sugen på att införskaffa årets variant av
Te-adventskalendern!
 
 
Mörkblått, silver och stjärnor ska förmedla temat Midvinternatt.
Vilket den absolut gör - inte sant?! Och ekologisk är den också!
 
Om du inte skulle vara te-älskare som jag kommer i år även nyheten kaffe-adventskalendern. Den är dock inget för mig eftersom jag ännu inte lärt mig dricka kaffe...
 
 
Klicka på bilderna för att komma till respektive hemsida.
Den 24/9 släpper de ansvariga ett fint introduktionspris till alla följare av te-adventskalendern - så in och gilla dem på Facebook om du skulle vara intresserad!

Kommentarer:

1 Fröken Rödlök:

skriven

Hade vart roligt att prova en sådan iår... för nåt år sen gjorde jag en egen, höll dock bara på första veckan sen blev det inte av...

2 Ammies Julblogg:

skriven

Fick en tekalender 2014 av min gubbe, förra året blev det dock ingen. En kaffekalender hade varit något då gubben kan haka på han med. Dock behöver jag köpa en ny kaffebryggare isåfall, nu har vi bara en kapselmaskin ;).

Kommentera här: